10 Mayıs 2012 Perşembe

Çok Sıcak

Evet, 2012 İlkbahar - Yaz sezonunun ilk 'çok sıcak'ını telaffuz etmek istiyorum. Çok sıcak. Hatta bu ne lan?! Daha mayıs başındayız, yok böyle nem. Hayır, hala İstanbul'a dönmedim, belki ondan mütevellit pişmekteyim, bilemiyorum.

Yalnız yolda yürürken bir iğde ve yaz kokusu doldu ki burnuma; hem Ege'nin bende yaptığı çağrışımlar kalbimi burktu biraz, hem bir şeyleri özlediğimi farkettim. Hem de rejime girmek gerek dedim vesselam. :)

Güzel mevsim yaz...

Bir de bugün, Tv izleme alışkanlığım olmadığı halde Fatmagül'ün suçu ne dizisini izledim. Kerim'e çok üzüldüm. Kerim'in suçu ne hatta. Mustafa'nın ölmesine de içim burkuldu. Ne kadar kolay ölüyor insanoğlu sanki. Su içer gibi, evden dışarı çıkar gibi. "Aaaa, ölmüş mü?" -evet, 2kg patates almaya gitti. Acayip.

Vaktiyle çok sorarlardı, neden her şeye 'çokk acayip' diyormuşum. Derim tabii, çünkü çok acayip!

Bu arada, 'tabii' kelimesi 2 -i ile yazılır, pek tabii. (dipnot)

Bir de bu gece ekşisözlük'te çok dolandım. Hakkımda şapşal şeyler yazanları ispiyonladım. Komik komik entryler yazdım. Eski entrylerimi okudum, çok güldüm.
Yakında mezun olacağım ama en çok üzüleceğim şey, artık sınavlara sabahlayamayacak ve sabahlama esnasında sosyal internet platformlarına saramayacak olmamdır.

Sanırım artık İstanbul'a dönsem iyi olacak!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder