9 Mayıs 2012 Çarşamba

Zeynep Nerde ?

ne zormuş şu bloggerda bir sayfa oluşturmak...
oysa twitter falan ne kolay...

ben, yazmayı çok seven Zeynep..
defteri, kalemi, kağıdı tutmayı çok seviyormuşum demek.

şimdi, bundan sonra, biraz da klavyenin tuşlarını tutacağım.
valla aklıma eseni yazarım buraya, söyleyeyim. baştan anlaşalım yani.

ha şimdi bu yazdıklarım kaydolmazsa bir daha da buraya yazmam. bakalım, deniyorum.

birkaç saat sonra istanbul dışına çıkmak üzereyim. yine acayip duygular sarmış bir şekilde her tarafımı. böyle ne zaman gidesim geliyor, o zaman bir tarafım kalmak için tutunuyor işte günlük alışkanlıklara. misal, iki gündür atılmayı bekleyen çöp o gün boşaltılıyor, acele bir toz alma girişimi kaplıyor bütün evi. sonra, vay efendim niye yine geç kaldım...

bu başlangıç olsun, bundan sonra kafama eseni yazacağım buraya. bugün ne okudum, ne giydim, hangi cümle beni nereye götürdü, makyajımı nasıl yaptım, kutup ne yedi vs.

şimdi yayınlıyorum bunu, bakalım neler olmuş..

haydi bakalım.

zeynep

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder